28 Ocak 2011 Cuma

Erdil Yaşaroğlu N5'teydi....


Tabi ki Erdil Yaşaroğlu’nu biliyordum ama ilk kez tanışacaktık.... Çekimi Penguen’de yapalım demişti... Biz genelde N5 için açık havada çekim yapmayı seviyoruz ama hem o gün için kar yağacak uyarısı vardı hem de ne yalan söyleyeym Penguen’i de görmek istiyordum. Nerede çalışıyorlar merak ediyor tabi insan haliyle... lk önce alt kata girdik daha sonra henüz o gelmeden bizi üst kattaki odasına aldılar.... Küçük ve kalabalık bir odaydı bu.... Bir sürü küçüklü büyüklü oyuncak, kendi yaptığı heykeller, posterler ve kitaplarla dolu bir oda... Ben kalabalık odaları severim.... Karmaşık gibi görünse de odanın kendince bir düzeni olduğu belliydi... Biz çaylarımız içip kameramızı yerleştirirken o çıkageldi... Neşeli ve enerjikti... Odasındaki hediye gelmiş sodalardan ikram etti. “Meyveli bunlar içmesi eğlenceli” dedi. Soda istemedik zira çay içiyorduk ama açıkçası bir sodayı ‘içmesi eğlenceli’ diye tanımlamak bana komik geldi. Soda teklfini kabul etmediğimiz için üzüldüğünden mi bilmem bu kez de ajanda hediye etti... Ben ajandayı çok beğenip “ A bak onu alırım ben işte” deyince Hasan üzülmesin diye ona da başka bir ajanda bulup hediye etti.
Çekimler zevkliydi ama sessiz kalıp gülmemeye çalışmak biraz zor oldu (Hatta kimi zaman çekimin arasına ufak kıkırdamalar ya da sessiz olmasına çalışılan püskürmeler de vardı...)
İki çekim yaptık onunla, ilkinde yapmayı hayal ettiği meslekleri saydı... ikincisi ise sürpriz (Ama Erdil Yaşaroğlu takipçilerinin de tahmin edebileceği bir konu...)
Sodayı içmedik ama yine de eğlenceli zaman geçirdik... Sanıyorum enerjisinden hepimize biraz bulaştırdı...
Erdil Yaşaroğlu N5'te

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder