15 Temmuz 2009 Çarşamba

Cem'le konsere gitmek :Evet, Emek'te konser izlemek :Hayır


Çok önceden karar vermiştik Emiliana Torrini izlemeye.... Hatta ben sevdiğim için EmrahCaz Festivali'ne geleceği belli olunca hemen arayıp müjdeyi vermişti bana .... Biz de hemen biletlendik... İstanbul Modern'de açık havada olacağını duyunca konserin, hemen Cem'e de söyledik. zira Cem konserleri yakından takip ediyor . Benim de çok hoşuma gidiyor konserleri Cem'le izlemek... Bir kere Solar Beach'de Radar'a götürmüştük onu 3 yaşında falandı... İlk önce Replikas'ı dinlemişti ve birkaç şarkı sonra yorulmuştu... E haklıydı tabi 3 yaşındaki birisi için Replikas yorucu olabilirdi... Neyse o festivalde Magic Numbers ve Beirut favori gruplarıydı Cem'in . Marilyn Manson'ı zaten afişini görüp reddetmişti hemen 'Ben bu konseri izlemem ama' demişti....
Cem bir de sıkı bir Mor ve Ötesi hayranıdır. İstanbul'da açıkhavada olan tüm konserlerini izlemiştir Mor ve Ötesi'nin... Bir gece konserden çıkıp eve dönerken arabada bana 'Küçük Sevgilim'i söylemediler ama' demişti...Gerçekten de söylememişlerdi... Bir gece de hangi konserdi hatırlamıyorum ama Park Orman'daydık dönüş yolunda Mehmet Tez'le karşılaşmıştık... İkisi yokuşu çıkarken konseri değerlendirmişlerdi. 'Ben pek beğenmedim ' dedi Cem Mehmet'e 'Magic Numbers daha iyiydi.' Mehmet de hak vermişti ona...
Cem'le konserle gitmek çok zevklidir yani... İlgilenir, yorumlar, beğenirse heyecanlanır...
Bu sene Efes One Love'a gideceğimizi söyleyip gitmedik diye bütün hafta sonu ağlamıştı....
Bu sabah o yüzden mutlu kalktım, en sevdiğim yazlık elbisemi giyip taaa sabahtan hazırlandım konsere... Ama daha öğlen olmadan başlayan yağmur sonunda yapacağını yaptı ve konseri Emek Sineması'na taşıdı.... Ama yok işte bendeki Torrini konseri heyecanı da işte bu sebeple hemen soldu...
Bir kere Cocorosie konseri izlemiştim orada. Şansımıza yerimiz de en önde ve en ortadaydı. Kaymakamla karısı gibiydik Emrah'la... Konserde şarkılar hareketlendikçe tek yapabildiğin alkışlayarak tempo tutmak olmuştu ve o zaman kendimi Sanat Müziği konserinde gibi hissetmiştim... Bir daha asla... (Asla asla dememli tabi ama zor diyelim bari...)
Konserlerde mekan ne kadar da önemli oysa. Mesela Antony and the Johnson'ın Şan Tiyatrosu'ndaki konserini hala düşündükçe tüylerim ürperiyor... O yanmış çelik çatının üstünde gün batıyordu, kuşlar çığlık atıyordu ve Antony şarkı söylüyordu.... Muazzamdı...
Ama Emek Sineması... İşte orada iş biraz zorlaşıyor....Üstelik Cem de yoksa hiçbir tadı kalmıyor.... Yok yok... Emek Sineması bize zor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder