28 Haziran 2009 Pazar

İlk yazı

Balkonda oturuyorum...
İlk cümlelerimi kafamda bir türlü toparlayamıyorum çünkü Cem sürekli gelip birşeyler anlatıyor...
Ama kararlıyım bugün ilk yazımı yazacağım... Kendime söz verdim... Aslında sanırım Emrah'a söz verdim...
Bir blog oluşturma fikri kafama düştüğünde hemen ona anlattım. Ben daha nasıl bir blog olsun, bir blogda neler yapılabilir, ben ne yapmak istiyorum gibi sorularla uğraşırken bir baktım o kendisine bir blog hazırlamış bile... Üstüne üstlük gitmiş bir de bunun için bana teşekkür etmiş... Tek yaptığım "ben bir blog kurmak istiyorum" demek. Neymiş efendim o ona motivasyon vermiş...O kadar ilerletti ki bu blog işini yazdıklarına yetişemez oldum... Bakınız www.devamlilikhatasi.blogspot.com Bir de sürekli " sen de bir blog kur" diye diye beynimi şişirdi... Aslında kabul etmek gerekir ki o bu şekilde beynimi yemese ben daha hala ilk baştaki sorular içinde boğuluyor olurdum ve o kadar çok boğardım ki kendimi sonunda bu işten tamamen vazgeçerdim...
O yüzden tek teşekkür edeceğim kişi Emrah'tır...

1 yorum:

  1. hayırlı, uğurlu olsun.. bir gözümüz hep manzaralı oda'da bundan böyle

    YanıtlaSil